Drużynowe Mistrzostwa Gier Planszowych REBEL

rebel

W tym roku nad najbardziej rozpoznawalnym punktem programowym falkonowego Games Roomu patronat objęło wydawnictwo REBEL! Zbierz ekipę i zapisz się jak najszybciej – liczba drużyn jest ograniczona, a pula nagród zadowoli nawet najbardziej wymagających fanów planszówek!

W tegorocznej edycji śmiałkowie stoczą pojedynki w aż 6 różnych grach.

W co gramy:

Cyklady

ee6b31196d8a7fab63e325b41ec1f7cc

Wybierz się w podróż do archipelagu Cyklady w czasie złotego wieku antycznej Grecji. Rekrutuj oddziały, buduj okręty, wznoś fortece, konstruuj metropolie, wzywaj mitologiczne istoty i módl się o pomoc do bogów olimpijskich. Walka o doprowadzenie twojego ludu do największej chwały stanie się legendą. Cyklady to gra, w której w ciągu 90 minut gracze będą mogli rozwijać swoje greckie miasta-państwa jednocześnie ostro konkurując i walcząc ze sobą.

 

Quadropolis

quadropolic_cover_3d

W Quadropolis wcielisz się w burmistrza nowoczesnego miasta: ustalisz jego strategię rozwoju w oparciu o potrzeby mieszkańców i spróbujesz pokonać konkurencję, zlecając architektom konstrukcję różnych budynków, które zapewniają punkty zwycięstwa. Obiekty łączą się w grupy, działające w odmienny sposób; grupy te można również łączyć, aby ich efekty były jeszcze lepsze.

 

7 cudów Świata

7_cudow_swiata_cover

Gra w „7 cudów Świata” toczy się przez trzy wieki. W każdym gracze otrzymują siedem kart z konkretnej talii. Wybierają jedną z nich, a pozostałe przekazują sąsiadom. Gracze pokazują swoje karty jednocześnie (płacąc, uzyskując surowce albo wchodząc w interakcję z innymi graczami na różne sposoby). Każdy z uczestników rozgrywki wybiera następną kartę z talii, którą wcześniej przekazali i proces zaczyna się od nowa, dopóki wszyscy nie odkryją sześciu kart z danego wieku.

 

Domek

domek_box3d

Wolisz mieć dużą sypialnię z ekskluzywnym łóżkiem z baldachimem czy preferujesz przestronny salon, w którym bez trudu zmieści się pianino? Pamiętaj, by przy projektowaniu swojego domku dobrze wykorzystać dostępną przestrzeń, gdyż później niezwykle trudno wprowadzić zmiany!

W ciągu dwunastu rund zbierzesz tyle kart, by zapełnić swoją planszę pokojami, wybrać kolor dachu i znaleźć miejsce na stylowe lub praktyczne dodatki, tworząc tym samym niepowtarzalny domek z charakterem. Na koniec gracze porównują swoje dzieła i zliczają punkty za funkcjonalność, dobry projekt, jakość dachu i wykończenie całości.

 

Kotobirynt

kotobirynt_3d_2

Ciemną nocą grupa małych kotków (i całkiem sporych kotów) zgubiła się w plątaninie dachów i uliczek nocnego miasta. Takie małe, puchate kotki… czasami może niezbyt czyste… ale bardzo kocie i z taaakimi oczami… no chyba pomożesz im znaleźć drogę do kochających opiekunów, prawda?

Celem gry jest zdobycie jak największej liczby punktów (punkty znajdują się na kartach Kotów). Gracz zdobywa kartę Kota, jeśli uda mu się stworzyć wolną od przeszkód ścieżkę prowadzącą od Kota do Opiekuna.

 

Dobble

21293

Spójrz na pierwszą kartę, którą trzymasz w ręku oraz na tę, która leży pośrodku stołu. Znajdź na nich wspólny symbol, nazwij go i szybko pozbądź się swojej karty. Teraz następna!

W Dobble można grać na klika sposobów. W zasadach można znaleźć pięć minigier. Najpopularniejszą jest wersja, w której wszystkie karty rozdaje się graczom, a jedną z nich kładzie pośrodku stołu. Na dany sygnał gracze patrzą na pierwszą kartę z góry, którą trzymają w ręku i szukają wspólnego symbolu z kartą, która leży na stole. Symbol nazywają głośno, po czym szybko kładą swoją kartę na stole, przykrywając starą kartę. Teraz każdy z graczy musi znaleźć wspólny symbol z nową kartą! Wygrywa ten, kto pierwszy pozbędzie się kart.

Regulamin

OGÓLNE

1. Drużynowe Mistrzostwa Gier Planszowych (DMGP) mają służyć dobrej zabawie i spędzeniu czasu w miłej atmosferze.

1a. Podczas trwania DMGP niedopuszczalne są wszelkie zachowania przyjęte za wulgarne lub obelżywe.

1b. Stwierdzenie takich zachowań może skutkować dyskwalifikacją osoby / osób z turnieju.

2. Udział w turnieju jest bezpłatny.

3. Biorący udział w turnieju muszą być jednocześnie uczestnikami konwentu.

4. Turniej w całości będzie odbywał się w trakcie jednej imprezy.

 

DRUŻYNY

1. Każda drużyna chcąca wziąć udział w DMGP jest zobowiązana złożyć zgłoszenie do godziny rozpoczęcia turnieju otwierającego mistrzostwa.

1a. Zgłoszenie musi zawierać:
– nazwę drużyny
– imiona i nazwiska zawodników
– kontakt telefoniczny do przynajmniej jednej osoby z zespołu

2. Drużyny zgłoszone do turnieju muszą liczyć 3 do 4 osób, plus opcjonalnie jedna osoba rezerwowa.

3. Każda z osób może rozegrać maksymalnie dwie różne gry turniejowe.

4. Maksymalna ilość drużyn to 10.

5. Jeżeli nie zgłosi się przynajmniej 6 drużyn organizator zastrzega sobie możliwość odwołania mistrzostw.

 

GRY

1. W trakcie trwania DMGP rozegranych zostanie określona ilość partii 6 poniższych gier planszowych:

– Cyclades – dwie partie (gra otwarcia piątek g. 16:00);

– Dobble – dwie partie (piątek g. 18:00);

– Quadropolis – dwie partie (sobota g. 11:00);

– 7 Cudów Świata – dwie partie (sobota g. 11:00).

– Kotobirynt – dwie partie (sobota g. 14:00)

– Domek – dwie partie (sobota, g. 14:00)

2. W zależności od potrzeb, w celu wyłonienia zwycięzcy oraz miejsc kolejnych, zostanie rozegrana stosowna ilość partii.

3. Każda z gier będzie punktowana w identyczny sposób.

4. Sposób punktacji zostanie ujawniony dopiero podczas ogłoszenia wyników.

4a. Ma to zapobiec ewentualnemu mataczeniu oraz próbom ustalenia konkretnych wyników, zwłaszcza w grach kończących turniej.

5. Każda z rozgrywek będzie nadzorowana przez osobę prowadzącą turniej lub osoby przez nią wskazane.

6. Wszystkie partie zostaną rozegrane zgodnie z zasadami spisanymi przez autorów gier oraz zgodnie z oficjalnymi, ewentualnymi poprawkami lub uzupełnieniami zasad (FAQ).

7. W przypadku sprzeczności bądź niejasności zasad gry ostateczne słowo będzie należało do osoby prowadzącej turniej.

 

ROZGRYWKA

1. Osoby biorące udział w danej partii gry są zobowiązane zgłosić się punktualnie, zgodnie z godzinami rozgrywek.

2. Dopuszczalne spóźnienie na partię turniejową to 10 minut.

3. W przypadku gdy zgłoszony zawodnik nie pojawi się na rozgrywkę danej partii gry lub spóźni więcej niż 10 minut, zostanie wykluczony z tej rozgrywki i nie zdobędzie żadnych punktów do wyniku drużyny.

4. Każda z osób, która bierze udział w danej partii, powinna być zaznajomiona z zasadami gry.

5. Przed żadną z gier turniejowych nie będą wyjaśniane ich zasady.

 

Ogłoszenie wyników i rozdanie nagród

Ogłoszenie wyników nastąpi po zakończeniu ostatniego z turniejów i podliczeniu punktów.

Rozdanie nagród obędzie się w sobotę, 5 listopada o godzinie 17:00

Nagrody

W tym roku mamy dla Was ogromną pulę nagród. Wydawnictwo REBEL ufundowało trzy zestawy gier dla trzech pierwszych drużyn, tak więc każdy z członków zespołu znajdującego się na podium opuści festiwal z co najmniej jedną świeżutką grą! Pamiętajcie, że zwycięzca pierwszy wybiera zestaw!

 

Zestaw 1:

Kotostrofa

Tajniacy,

Timeline Polska

Dzieła Mistrzów

Imago

 

Zestaw 2:

Szeregowy Pingwin

Imago

Domek

Wybuchowa Mieszanka

Kasa i Spluwy

 

Zestaw 3:

Domek

Time’s up

Tajniacy: Obrazki

T.I.M.E Stories

Kasa i Spluwy

 

Dodatkowo trzy pierwsze drużyny otrzymają gratyfikację w postaci waluty konwentowej do wydania w falkonowym sklepiku: 400 za pierwsze, 300 za drugie i 200 za trzecie miejsce.

Email marketing powered by FreshMail