d
An igniting portfolio theme designed
to help you leave quite a mark.
Back to Top
Image Alt

LARP

PIĄTEK

GANGI PESO NERO 2.0

16:00 -20:00
W jednej z obskurnych restauracji w mieście Lost Angeles ma dojść do podpisania tajnego paktu “Peso Nero``. Jego celem jest wzmocnienie struktury organizacji przestępczych poprzez wzajemne układy i wspólne interesy. Niejeden Boss chciałby zdobyć wszystkie ``Czarne Peso`` i przejąć wpływy w mieście!
#biznes #gta #hazard Autor: Mateusz ``KierAs`` Kurowiak, Dawid ``Ryba`` Reja
Czas trwania: 4h
Liczba ról: 6-18

NOWY ROK PANA YU

16:00-18:00
Chiny. Przełom XIX i XX wieku. Pan Yu od kilku tygodni nie nocował w pawilonie żadnej z czterech żon. Zbliża się Nowy Rok, a pan domu nadal nie wyznaczył, która z żon ma gościć pozostałe podczas kończącej rok kolacji rodzinnej. I właśnie wtedy Pan Yu przysyła każdej z nich wiadomość: kolacja świąteczna odbędzie się... w herbaciarni w miasteczku. Każda z żon jest wstrząśnięta, każda jednak przybywa w ostatni wieczór roku, by zasiąść do stołu razem z domownikami, podwładnymi i dziećmi. Autor: Barbara ``Kunegunda`` Pławska
Czas trwania: 2h
Liczba ról: 7
Wymagane stroje!

TRUMNA

20:00-23:00
Jest rok 2100. Pięćdziesiąt lat temu wybuchła wojna trwająca siedem lat, która spustoszyła cały świat i wciąż da się odczuć jej piętno. Panuje totalitaryzm. Pojawiają się coraz bardziej absurdalne ustawy. Zapasy jedzenia i wody są na wyczerpaniu. Z tego względu najwyższe organy w państwie zdecydowały, że muszą kontrolować populację. Podobno w życie ma wejść kolejne nowe prawo, które ma w tym pomóc. Cała historia rozgrywa się jedynie w domu pewnej rodziny.
Autor: Aleksandra ``Ranell`` Klech, Adrianna ``Ariadna`` Prasał
Czas trwania: 3h
Liczba ról: 6

BAL U BARONA

18:00-21:00
Wszystkich was zaskoczyło to zaproszenie, ale baronowi lepiej nie odmawiać. Wasz senior sprawował swoje rządy przykładnie i sprawiedliwe, ale teraz wydaje się szalony. Od dwóch lat nie zajmuje się niemal niczym innym niż walką z Chaosem, który przecież niezbyt wam zagraża. Nie za bardzo wiadomo czego od was oczekuje, ale można spodziewać się wszystkiego.
Autor: Katarzyna ``Katja`` Hajok, Wojciech ``Reszka`` Reszkowski, Krzysztof ``Renal`` Brzeziński (Copernicus Corporation)
Czas trwania: 3h
Liczba ról: max 20

WARHAMMER: OBŁAWA

21:00-1:00
Zebraliście się w świątyni Sigmara w Godermaik. Jesteście ostatnimi ludźmi, którzy mogą stawić opór zwierzoludziom terroryzującym okolice i ochronić czekające w bocznych salach kobiety, dzieci, starców i rannych. Jednak najpierw musicie ustalić plan. Zjednoczyć się i dojść do porozumienia, a to może być trudniejsze od samej bitwy.
Autor: Katarzyna ``Katja`` Hajok, Wojciech ``Reszka`` Reszkowski, Krzysztof ``Renal`` Brzeziński (Copernicus Corporation)
Czas trwania: 4h
Liczba ról: max 30

SOBOTA

STARA WAŚŃ

9:00-13:00
``Warmo, Warmo, pani przeszłości! Uciesz opowieścią swą naszych gości!`` I Warma Bajarka opowiadać wam musi, rady w tym nie ma! Zasiadam więc, jak widzicie, na Kamieniu Rozstajów, coby mówić. Mówić do potomków Glenna Starego! Mówić do potomków Gunnara Dzikiego! Mówić do dzieci Yngwyd Uciekinierki! Mówić, mówić o Dziejach! Chcecie, to słuchajcie o Starej Waśni...
Autor: Michalina ``Em`` Deniusz-Rosiak
Czas trwania: 4h
Liczba ról: 10-14

HERBACIARNIA 7 SMAKÓW

9:00-12:00
Siedzicie w karczmie i przychodzi do Was gość w kapturze. W zasadzie to nie w karczmie, a w herbaciarni. I nie w kapturze, bo swoją kurtkę z goretexu odwiesił na wieszak przy wejściu. I nie podchodzi, bo zajęty jest własnym kubkiem. Poza tym wszystko się zgadza, przynajmniej na pozór...
Autor: Maria ``Wrona`` Kozak
Czas trwania: 3h
Liczba ról: 10-14

ZA CENĘ KRWI

13:00-17:00
Każda kropla krwi przybliża nas do osiągnięcia naszego celu. Niepodległości, której najsłodszy smak mogą poznać tylko Ci, którym jej ją odebrano. Gdy walczy się o swoje wartości, o swoją rodzinę – wszystko inne schodzi na bok, idzie w dal. Czy dołączysz do grupy narodowo-terrorystycznej, która w XX wieku próbuje zamachami i porwaniami zawalczyć o lepsze jutro?
Autor: Mateusz ``Oren`` Szczepański
Czas trwania: 4h
Liczba ról: 11

ROBOTYZACJA ŻYCIA

12:00-14:00
To my - humanoidy. Spotkaliśmy się tu, aby przedyskutować bieżące problemy dotykające świat robotów. Obmyślimy wspólnie plan ratowania świata przed okrutnymi osobnikami rodzaju ludzkiego.
Autor: Dawid ``Ryba`` Reja
Czas trwania: 2h
Liczba ról: 5-10

KORONA DO WZIĘCIA

17:00-19:00
Nieokreślona przeszłość w fikcyjnym mikropaństwie. Umarł Król. Od niepamiętnych czasów koronę dziedziczono w linii męskiej, niestety Król pozostawił jedynie córkę - Królewnę, która z przyczyny bycia kobietą nie obejmie tronu. Szekspirowska komedia omyłek, mile widziany zbędny patos i przerysowane emocje dyskutantów, a także sprośne aluzje, w granicach dobrego smaku.
Autor: Barbara ``Kunegunda`` Pławska
Czas trwania: 2h
Liczba ról: 6
Wymagane stroje!

PIEŚNI POGRANICZA (LARP WARHAMMERA)

14:00-18:00
Graniczne Księstwa to teren, który stanowi przedmurze, o które przez wieki rozbijały się hordy Zielonoskórych. Kto spodziewałby się, że władca niewielkiego skrawka ziem opodal Przeskoku będzie miał tak ambitne plany? Eksploracja krasnoludzkich ruin i wykopaliska w kręgach Dawnej Wiary obudziły w nim nie tylko pasję do przeszłości, ale chce również by odśpiewano piękne pieśni o jego sukcesach. Ale czy to możliwe, że przez to Imperium zagrozi nowy wróg?
Autor: Paweł ``Tredo`` Potakowski & Carnival Team
Czas trwania: 4h
Liczba ról: 10-12

AGENCI SYSTEMU

19:00-23:00
Jest rok 2219. Władzę na świecie sprawuje SYSTEM, sztuczna inteligencja stworzona przez ludzi na początku XXI wieku. Samodzielnie interpretując podstawowy cel swojego istnienia, zapewnić bezpieczeństwo człowiekowi, maszyna wyrwała się spod kontroli. SYSTEM stworzył wirtualną rzeczywistość, w której funkcjonują nieświadomi niczego ludzie. Do pracy używa specjalnych programów AGENTÓW SYSTEMU działających wewnątrz wirtualnego świata.
Autor: Jakub ``Shonsu`` Barański
Czas trwania: 4h
Liczba ról: 10
Wymagane stroje! Eleganckie lub ekstrawaganckie kostiumy w kolorach czerni i bieli.

SOJUSZ ZIEMSKI

18:00-0:00
Uniwersum Interregnum. Spotkaliście się na neutralnym gruncie. Oszukani, wyeksploatowani, rozczarowani. Czy dawne zaszłości, konflikty, urazy, słabości i osobiste odczucia staną na przeszkodzie zrozumieniu i otwartemu dialogowi? Czy stworzycie nowa siłę, zdolną przeciwstawić się istniejącym układom i czerpiącą z najlepszego dorobku ludzkości i innych cywilizacji? Połączenie okultystycznych rytuałów NWO, Cybertechnologii Militarnej Majestic i Psychotronicznego wpływu CeRPER nie będzie jednak łatwe.
Autor: Adrian ``X-Ray`` Lewandowski
Czas trwania: 6h
Liczba ról: 8-24

NIEDZIELA

TWIERDZA MAGÓW

110:00-13:00
Nilfgaard zajmuje kolejne miasta i posiadłości. Posuwa się po Królestwach Północy niepohamowany. Jego wojska doszły w końcu do Zamku Teglar, rządzonej przez magów twierdzy, w której prowadzą liczne eksperymenty. Nawet Czarni nie odważyli się na nią uderzyć bezpośrednio. Wysłali więc posłów do magów, gdzie już byli posłowie temerskich partyzantów. Co wybiorą magowie: Nilfgaard, Królestwa Północy czy może neutralność?
#polityka #przemoc #romans
Autor: Katarzyna ``Katja`` Hajok, Wojciech ``Reszka`` Reszkowski, Krzysztof ``Renal`` Brzeziński (Copernicus Corporation)
Czas trwania: 3h
Liczba ról: max 16

DORIAN POD OKUPACJĄ

13:00-16:00
Nilfgaard powoli zajmuje ziemie Królestw Północy. Po śmierci Foltesta nie było dla Was wielkich nadziei, gdy arystokraci mordowali się nawzajem, zamiast przygotować się na inwazję Czarnych. LARP osadzony w świecie wiedźmińskim w czasie III Wojny Północnej, opowiadający o zmianach w społeczności małego temerskiego miasta. Szkoda tylko, że Codringher i Fenn nie żyją, ale może kuzyn któregoś jest wśród Was.
Autor: Katarzyna ``Katja`` Hajok, Wojciech ``Reszka`` Reszkowski, Krzysztof ``Renal`` Brzeziński (Copernicus Corporation)
Czas trwania: 3h
Liczba ról: max 26